איך לפרוץ מנעול מחסן ?

איך לשבור מנעול בפטיש: הכר את השיטות

עודכן לאחרונה ב-17 במאי 2021 על ידי רוברט מרלן
יש לך מנעול (מנעול חיצוני ללא מפתח) ואיבדת את המפתחות שלו איכשהו? אנא אל תדאג בקשר לזה כי אתה יכול לשבור את המנעול בעקבות כמה שלבים. המאמר יראה לכם כיצד לשבור מנעול עם פטיש.

עם זאת, אולי יש לך שיטות אחרות לשבור מנעול, אבל שימוש בפטיש הוא יעיל מאוד. אחד החברים שלי הראה לי את הדרכים הקלות ביותר לשבור את המנעול עד כה, ולהשאיר אותו שמיש.

מצד שני, שימוש במברג או מפתח ברגים עלול להשאיר את המנעולים שלך בלתי שמישים; בואו להכיר את השיטות הקלות ביותר עכשיו. יתר על כן, עליך לדעת מידע נוסף על השימוש במנעול תליה.

מהו מנעול ואיפה משתמשים בו?

בניגוד למנעול דלת מסורתי או מנעול דלת מרפסת, הוא עשוי להיות קטן בגודלו, אך מתפקד אותו הדבר. אתה יכול להשתמש בו כדי לנעול מזוודה, לוקר או קופסה; לא משנה מה תנעל ואיזה מידה תקנה, תקבל מפתח.

שמור את המפתח בטוח; אחרת, הוא עלול להיגנב, או שתצטרך לשבור את המנעול. עם זאת, הנוהג של הגנה על ארונית או כספת מקורו באירופה (כנראה ברומא וביוון).

אתה צריך לקבל מנעול אם אתה רוצה לנעול ולאבטח אפילו את האופניים שלך; לקנות אחד חזק שלא קל לשבור.

שיטה 1: חבט את המנעול שלך עם הפטיש או כלי דומה
• אסוף פטיש כבד אם המנעול שלך עשוי ממתכת חזקה; המטרה שלך צריכה להיות פתיחת האזיק, לא להשבית את המנעול לצמיתות.
• החזק תחילה את האזיק בצורת U כדי ליצור עליו מתח מספיק; לדוגמה, אתה יכול לשים שם שתי אצבעות. אצבע אחת היא להחזיק את האזיק ואחרת לדחיפת החלק העליון של המנעול; אל תשים ידיים על הגוף.
• תקיש על גוף המנעול; אז אתה לא צריך להחזיק את זה. הביאו את הצד שלו החוצה, והתחילו להקיש עליו בפטיש באיטיות; תמשיך לעשות את זה עד שהאזיק ייפתח.
• עם זאת, הבעיה שלך נפתרה באופן זמני, אך אין להשתמש בה לפני קבלת מפתח עבורה. אתה יכול לעשות בו שימוש חוזר לאחר הכנת 1-2 מפתחות חלופיים, כי פטיש אינו פוגע במנעול בעת פתיחת אזיקים.
זו השיטה הקלה ביותר מכיוון שאינך צריך לחכות זמן רב, ואתה רק צריך להשתמש בפטיש.
שיטה 2: פרץ את המנעול (בדרך כלל בשימוש באופניים) עם מדחס גז ופטיש
• הביאו פטיש לחבטות במנעול, וקבלו פחית גז עם זרבובית; המדחס יעבוד בתור צידנית. הדיפלואור-מתאן הופך את המנעול לשביר מספיק שעוזר לו להישבר בקלות.
• התקן את הזרבובית על נקודת חור המנעול והמשך לרסס במשך 20-25 שניות, לפחות. אנא ודא שהמנעול קר מספיק ושביר לפני השימוש בפטיש. זכור, לא משנה באיזו טמפרטורת החדר יש לך, המנעול צריך להיות ב-13 מעלות צלזיוס.
• התחילו לחבוט במנעול באמצע בלחץ בינוני והמשיכו לדפוק עד שהוא נשבר. המשימה לא תיקח הרבה זמן, והמנעול בוודאי יישבר לאחר כמה מפגשים.
• היזהר בזמן חבטה, אל תיתן למנעול לזוז, החזק אותו לצדו וודא שהפטיש פוגע במרכז. אם אתה רוצה לדעת איך לפתוח מנעול בלי לשבור אותו, זו לא השיטה שאתה צריך.

דילוג לתוכן