הדברה לעסק קסם הדברות

הכל לבית

אתה חושב כיצד להקים עסק הדברה משלך.

אולי היית בתעשיית ההדברה זמן מה אבל נמאס לך לעבוד אצל מישהו אחר.

אולי אתה בענף שירות אחר ורוצה לבצע החלפה, או שאתה עוסק בתחום טיפוח הדשא ורוצה להוסיף הדברה למערך השירותים שלך.

בכל מצב שאתה מוצא את עצמך, תצטרך להתחיל איפשהו.

והנה המקום הנכון!

בדוק את 10 שלבי הוודאות הבאים שכל בעל עסק להדברת מזיקים צריך לשקול לפני הצעד.

1. קבע אילו שירותי הדברה תמסור
לפני שתקפוץ לעסק שלך, תצטרך להבין אילו שירותים הכי הגיוניים לעסק שלך.

התחל לחשוב על האזור שבו אתה גר ועל בעיות המזיקים הנפוצות ביותר שם.

לדוגמה, נראה כי תמיד יש בפלורידה בעיה של נמלים. יש לך נמלי אש בחוץ, נמלת סוכר בפנים. כאשר יורד גשם, הם רוצים להיות בתוך הבית שלך, נקיים מהצפות. כשהוא יבש? הם גם ימצאו דרך לחפש מים. אתה כל הזמן נלחם בנמלים.

יש לכם הרבה בתים ממוסגרים בעיר שלכם? שליטה בטרמיטים עשויה להיות אופציה נהדרת להוסיף לשירותים שלך.

כמה שירותים שאתה יכול להוסיף כוללים:

למגורים, למסחר או לשניהם?
שירותים חד פעמיים
חוזים
הדברת טרמיטים
עִשׁוּן
לכידת חמות
פיתיון
הסרת קנים (דבורים, צרעות, צרעות)
הדברת מכרסמים
הדברת יתושים
פרעושים וקרציות
חרקי מיטה
בבית
שירותי מדשאות
טיפולי שטח בעליית הגג והזחילה
שים לב שככל שמזג האוויר משתנה, כך גם סוגי המזיקים והשירותים הדרושים כדי לטפל במזיקים אלה.

תרצה לשקול להוסיף שירותי הדברה ספציפיים בתקופות אלה של השנה.

כמו כן, כל סוג של אירוע מזג אוויר טבעי עלול לגרום לנגיעות ספציפיות, לאירועים כגון רעידות אדמה, שריפות והצפות.

2. לפתח את הצעת הערך שלך
מה הצעת הערך שלך?

או יותר נכון, מה גורם לך להתבלט מהתחרות?

כדי למצוא את הצעת הערך שלך, שאל את עצמך את השאלות הבאות:

כיצד העסק שלך פותר את בעיות ההדברה של לקוחותיך?
לאילו יתרונות הלקוחות שלך יכולים לצפות מהעסק שלך?
מה תעשה אחרת מהמתחרים שלך?
קבל את הליבה של מה גורם ללקוחות שלך לרצות לקנות ממך.

לאחר שתדע מה מייחד אותך, תוכל להשתמש במסר זה בפרסום שלך.

3. בנה את המותג שלך
למה אני מתכוון ב"מיתוג "?

ובכן, המותג שלך הוא זהות החברה שלך. אלה המאפיינים המוכרים שמאפשרים לכולם להכיר אותך.

המותג שלך הוא הלוגו שלך … ערכת הצבעים שלך … שמך … אולי שורת תגים … או אפילו הגופן שבו אתה משתמש.

אתה רוצה שזה יהיה בלתי נשכח ומושך את העין.

לאחר שתבחר את שמך, הלוגו והצבעים שלך, תרצה להשתמש בתדמית המותג שלך על הכל:

האתר שלך
מדים – חולצות וכובעים
רכבים – עטפו את המשאיות שלכם
מדיה חברתית – דף הפייסבוק שלך
פרסום – כל מודעה צריכה להכיל את שמך, הלוגו וצבעי החברה שלך

בחרו בקשת הדברות להדברה הבאה 

הדברה בתל אביב